CONFESS ~ Colleen Hoover


"Zawsze będę cię kochał nawet gdy nie będę mógł"

Znajdź w sobie odwagę, by wyznać....

SEKRET

PRAWDĘ

MIŁOŚĆ
Książka Collen Hoover Confess  jest, jak jej wszystkie książki, o miłości. Może trafniej by brzmiało o przeznaczeniu i o miłości. W tej książce tak samo jak i w każdej innej Hoover po którą sięgniemy, znajdziemy coś co nas zasmuci, rozbawi  a nawet ze złości i zdenerwuję.
Confess opowiada o dwóch osobach, chłopaku o imieniu Owen i dziewczynie nazywanej Auburn, którzy już kiedyś mieli okazję się spotkać. Było to parę lat temu, dokładnie 5 lat minęło, gdy to Auburn znajdowała się w szpitalu, do którego codziennie w dzień w dzień przychodziła. Dla kogo? Dla Adama, jej chłopaka. Miała wtedy 15 lat, a osoba którą kochała, umierała codziennie po trochu. Nie mogła znieść tego że nic nie mogła zrobić jak tylko być przy nim w tych ostatnich chwilach. W tym czasie  Auburn nie zwracała uwagi na Owena, który w tym samym czasie był w tym samym szpitalu przy łóżku swojego ojca, i który w przeciwieństwie do dziewczyny zwracał uwagę na nią, i chyba tylko na nią.
Dziewczyna nie pamiętała ich spotkania, jednak Owen nie zapomniał. Przysiągł jednak sobie wtedy że gdy los okaże się dla nich łaskawy, nie powie jej że wie kim ona jest, że ją zna i że wie co przeżyła. Miał bowiem jednak nadzieję że los okaże się im przychylny i kiedyś ich drogi się skrzyżują.
I tak o tuż się stało, gdy 5 lat później Auburn została zmuszona przyjechać do Teksasu. Ich przeznaczenie skierowało ją prosto pod jego dom, gdzie wisiało ogłoszenie w sprawie pracy, którą o dziwo nasza bohaterka potrzebowała. W ten właśnie sposób zaczęła się ich wspólna walka o swoje przeznaczenie i o miłość, która zapukała niespodziewanie do ich serc. Ta powieść wciągnie was tak mocno, że nie znajdziecie sił aby się od tej lektury oderwać. Z każdą przeczytaną stroną, bardziej będziecie przeżywać sytuację bohaterów, a po skończeniu tej książki zostaną z wami już na zawsze. Niesamowite jest w książkach Hoover to że możemy się z daną sytuacją utożsamić a w dodatku, jej styl pisania jak i jej pomysły dają nam to że czujemy iż ta historia mogła zdarzyć się naprawdę. Ujmujące jest także to że bohaterowie nie są  idealni, i to nie mam już na myśli tylko Confess, ale również inne dzieła tej pisarki.



Chciałabym jeszcze nawiązać do tego z jaką trafnością Hoover nadaję swoim książką tytuły. Spytacie się teraz zapewne czemu tak sądzę.
Mogę jedynie zdradzić, że tytuł tej książki nie jest przypadkowy, lecz jest trafiony w setkę, jak i zresztą wszystkie tytuły książek tej pisarki. Collen Hoover zawsze tytułem książki nawiązuje do jej fabuły, co idzie na naszą korzyść, ponieważ widząc sam tytuł możemy domyślić się o czym jest dana książka.
Jeśli czujecie jeszcze niedosyt i koniecznie chcecie się dowiedzieć co działo się dalej i z czym Aubur i Owen musieli się zmierzyć by być razem, sięgnijcie po tą książkę, a na pewno się nie zawiedziecie. Confess to książka dla każdego, czy dla nastolatka, czy również dla dorosłego.
A ja z całego serca mogę napisać wam, że mi się bardzo spodobała ta powieść, urzekła mnie tak dogłębnie że na pewno sięgnę jeszcze po jakąś twórczość tej autorki.
Z czystym również sumieniem mogę wam ją polecić.
Pozdrawiam, wasza @___lovereadbooks___

Tytuł: Confess
Autor: Colleen Hoover
Orginalny tytuł: Confess
Wydawnictwo: Otwarte
Rok wydania: 2015 rok
Rok wydania w Polsce: 2017 rok
Liczba stron: 299 str
Kategoria: Powieść obca, romans
___________________
Kochani witam was na moim blogu. Ci co dali mi szansę i tu przyszli, dziękuje z całego serca. Jest to mój pierwszy post na tym blogu i mam nadzieję, że nie ostatni.
Bądźcie dla mnie wyrozumiali. Nigdy nie pisałam recenzji i jest to moja pierwsza recenzja w życiu, do której i tak mam mieszane uczucia, ponieważ czytając inne blogi i recenzje mój się chowa.
Dziękuję jeszcze raz wszystkim!
Polecam jeszcze bloga: ksiazkowejpasji
http://ksiazkowapasja.blogspot.com/2017/07/37-pan-sekretne-dziedzictwo-krola-elfow.html?m=1

5 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze ci poszło, trzymam kciuki żebyś pisała dalej <3 "Confess" Hoover uwielbiam i cieszę się, że podzielasz moją opinię :D
    Pozdrawiam serdecznie,
    http://kruczyrozdzial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie piszesz i życzę samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Bardzo z Całego serducha💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku piszesz świetnie!😍 Nigdy bym nie powiedziała, że to pierwsza recenzja. Czekam z niecierpliwością na nowe posty !🖤
    Pozdrawiam,
    Laura z loreenbooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń