Kroniki Bane'a ~ Cassandra Clare


Zbiór opowiadań jak nigdy przedtem przybliża wielbicielom „Darów Anioła” i „Diabelskich Maszyn” postać czarownika Magnusa Bane’a, którego uwodzicielska osobowość, ekstrawagancki styl i cięty dowcip oczarowały fanów bestsellerowych cykli.


 Kochani! Tym razem chciałabym przedstawić wam moje zdanie na temat książki Kroniki Bane'a Cassandry Clare. A będzie ono bardzooooo pozytywne.No więc co mogę napisać o książce Cassandry? Jest to napewno super książka która przybliża nam postać pewnego, kochanego przez wielu fanów a także samego Alexandra Lightwooda, czarownika Magnusa Bane'a. Magnusa Bane'a każdy zdążył poznać, czytając Dary Anioła czy nawet Diabelskie Maszyny. Każdy również wie że Bane jest specyficzną i eknstentryczną postacią w tych seriach, co wzbogaca całą historię o Nocnych Łowcach, ponieważ Magnus jest bardzo jasną postacią, i to dosłownie.


Ale wracając do książki Kroniki Bane'a W niej znajdziecie pełno ciekawych opowiadań i ciekawostek które w małyn stopni pomogą rozszyfrować postać Wielkiego Czarownika z Brooklynu. Dowiecie się również o tym jak Magnus prowadził swoje nieśmiertelne życie, jak i także jakich ludzi, Nocnych Łowców, wampirów, wilkołaków, faerie i innych magicznych stworzeń spotkał na swojej drodzę.
Wiem że ta książka stała się jedną z moich najulubieńszych. Z prostego i jedynego powodu. Ponieważ kocham Magnusa tak samo ja milion a nawet miliard jego fanów na całym świecie. I jedno muszę przyznać Cassandrze że postać Bane'a udała jej się fantastycznie. I naprawdę ją podziwiam, tak samo jak jestem jej wdzięczna za tą postać. I choć nie jeden raz złamała mi serce, wybaczam jej ponieważ stworzyła Magnusa. Magnusa Bane'a


Więc na koniec chciałabym polecić tą książke fanom Magnusa, jak i fanom Darów Anioła i  Diabelskie Maszyn, którzy nie dokońca byli przekonani do tej postaci. Daje wam słowo że po przeczytaniu Kronik pokochacie tego czarownika tak mocno jak ja.
@___lovereadbooks___

Tytuł: Kroniki Bane'a
Autor: Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Johnson
Tytuł orginalny: The Bane Chroniele
Wydawnictwo: MAG
Rok wydania: 2014
Rok wydania w Polsce: 2015
Liczba stron 491
Kategoria: Fantstyka
___________________
Kochani to już moja druga recenzja i mam nadzieję że wam się spodoba😊
Nie ma was jeszcze dużo ale z czasem mam nadzieję że was przybędzie😀

1 komentarz:

  1. Musze przeczytać kocham Magnusa i Aleca świetna recenzja❤❤

    OdpowiedzUsuń