Podsumowanie Lipca



Hejka!
Chciałabym zrobić po raz chyba pierwszy, podsumowanie miesiąca. Czyli ile książek przeczytałam, w danym miesiącu, w tym przypadku lipca.
No więc w lipcu zbytnio nie zaszalałam lecz parę książek przeczytałam.
Mówiąc parę mówi o 3 książkach. Tylko 3. Tak wiem nie popisałam się, ale po prostu nie wiem, jakoś nie chce mi się czytać. Chyba jestem zbyt leniwa przez te wakacje.

1. CONFESS ~ Collen Hoover ~ Recenzja
2. Kroniki Bane'a ~ Cassandra Clare ~ Recenzja
3. Tysiąc Odłamków Ciebie ~ Recenzja





7 komentarzy:

  1. Nie martw się małą ilością przeczytanych książek😄 Ciesz się wakacjami!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam się przejmujesz ;) Ja przeczytałam niewiele więcej, bo ledwo 6. Pamiętam, że kiedyś potrafiłam nawet po 25 w miesiącu. Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nikomu się zbytnio nie chcę czytać w wakację :) Gdy pomyśle sobie że obiecałam że przeczytam wszystkie moje pozycje nie wiedziałam że aż tak trudno będzie mi się do tego zabrać :)

      Usuń
  3. A to się nie martw, że mało. Ja 5 także nooo🤣 Ogólnie w wakacje przecież wypada spotkać z przyjaciółmi, więc czasu na czytanie nie ma jakoś super dużo. 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda <3 Nie można zapominać o sobie i przyjaciołach. Choć jest i czasami przykro że nie chcę sięgnąć po książke.

      Usuń
  4. Fajny post, podsumowujący cały miesiąc :) Ja też uwielbiam czytać książki, ale w ostatnim czasie tez czytam ich dość mało. Pozdrawiam serdecznie :) Zapraszam na mój blog https://slodkiswiatmariki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń